+ SudAh +


.



NIDJI - SUDAH


Salahkah aku
Mencintaimu
Memilikimu
Menyayangimu

Jangan paksakan kita untuk
Slalu bersama
Jangan paksakan kita untuk
Slalu mencinta

Salahkah aku
Mencintaimu
Memilikimu
Menyayangimu

Bila kita harus berpisah, sudah
Biarkan ini semua berakhir, sudah
Cinta memang tak harus milikki

++ lagu ni xder kena mengena dgn yg hidup ataupun mati...sjer ngah bosan xtau nk layan lagu apa...tetbe lak lagu ni kuar aku layan je arr..apa2 pon best gak lagu nie...:-)






Salahkah aku mencintai mu
Memiliki mu menyayangi mu
Jangan paksakan kita untuk selalu bersama
Jangan paksaan kita untuk selalu mencinta

Reff:
Bila kita harus berpisah sudah
Biarkan ini semua berakhir sudah 2x
Cinta memang tak harus miliki

Jangan paksakan kita untuk selalu bersama
Jangan paksaan kita untuk selalu mencinta

Bila kita harus berpisah sudah
Biarkan ini semua berakhir sudah 4x
Cinta memang tak harus miliki


http://musiklib.org/Nidji-Sudah-Lirik_Lagu.htm

Salahkah aku mencintai mu
Memiliki mu menyayangi mu
Jangan paksakan kita untuk selalu bersama
Jangan paksaan kita untuk selalu mencinta

Reff:
Bila kita harus berpisah sudah
Biarkan ini semua berakhir sudah 2x
Cinta memang tak harus miliki

Jangan paksakan kita untuk selalu bersama
Jangan paksaan kita untuk selalu mencinta

Bila kita harus berpisah sudah
Biarkan ini semua berakhir sudah 4x
Cinta memang tak harus miliki


http://musiklib.org/Nidji-Sudah-Lirik_Lagu.htm


Salahkah aku mencintai mu
Memiliki mu menyayangi mu
Jangan paksakan kita untuk selalu bersama
Jangan paksaan kita untuk selalu mencinta

Reff:
Bila kita harus berpisah sudah
Biarkan ini semua berakhir sudah 2x
Cinta memang tak harus miliki

Jangan paksakan kita untuk selalu bersama
Jangan paksaan kita untuk selalu mencinta

Bila kita harus berpisah sudah
Biarkan ini semua berakhir sudah 4x
Cinta memang tak harus miliki


http://musiklib.org/Nidji-Sudah-Lirik_Lagu.htmSalahkah aku mencintai mu
Memiliki mu menyayangi mu
Jangan paksakan kita untuk selalu bersama
Jangan paksaan kita untuk selalu mencinta

Reff:
Bila kita harus berpisah sudah
Biarkan ini semua berakhir sudah 2x
Cinta memang tak harus miliki

Jangan paksakan kita untuk selalu bersama
Jangan paksaan kita untuk selalu mencinta

Bila kita harus berpisah sudah
Biarkan ini semua berakhir sudah 4x
Cinta memang tak harus miliki


http://musiklib.org/Nidji-Sudah-Lirik_Lagu.htm

Salahkah aku mencintai mu
Memiliki mu menyayangi mu
Jangan paksakan kita untuk selalu bersama
Jangan paksaan kita untuk selalu mencinta

Reff:
Bila kita harus berpisah sudah
Biarkan ini semua berakhir sudah 2x
Cinta memang tak harus miliki

Jangan paksakan kita untuk selalu bersama
Jangan paksaan kita untuk selalu mencinta

Bila kita harus berpisah sudah
Biarkan ini semua berakhir sudah 4x
Cinta memang tak harus miliki


http://musiklib.org/Nidji-Sudah-Lirik_Lagu.htm

+ hAppY bEsdAy +


.

thanks pd kwn2 aq yg sambut besday aq ngan meriah skali kat j46...perasaan terharu tu xleh nk ckap cam ner ag...apa2 pon kowng memang THE BEST!!!! pd my luv thanks sngt bab kamu blanje sy mam KFC...sy xmintak yg lain cuma mintak kamu sntiasa ada dekat sy...thanks gak pd hidayah hanapi bab bagi sy hadiah yg sungguh comel..n yg the last thanks pd mohammad syafiq bin mohammad farkhan bab bg sy coklat yg unik...syg lak nk mkn....:-P gambar t sy upload kemuadian ye..

150 juta with lyrics


.



lagu ni da lama aq layan...bab lagu ni bnyak makna dalam hidup aq...
dlu dia pnh ckap kat aq..."cuba dgr lagu nie...mcm sesuai je ngn kamu"
bler da dgr compom la sejibik cam perangai aq...huhuhuhu..
ape2 pon jom layan lagu nie...

Untuk kali keseratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta, apa kau pura-pura suka”

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

“Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas, jujur apa adanya”

“Aku lagi kenal dia”

Dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku, sambil berkata

“sayang mungkin baran tak kira masa
tapi sayang tahan kalau yang salah saya
sayang mungkin saja keras kepala
tapi sayang manja bila kita berdua–

saya kenal sayang saya”

Buat apa dicerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa

Rahsia kita berdua..